Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

LilySlim Diet days tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Wednesday, 16 November 2011

Akhirnya rumah baru siap..

hehe..maksud aku wajah baru blog aku nih...baru le sesuwaaaaiii gitu..sedap mata memandang tak serabut...kene dengan warna dan jiwa aku yg ceria lagi sentimental nih hua ha ha ha....seharian aku ngerjakan akhirnya terkemas kini gak ler blog aku nih...

ermmmm..pas maghrib tadi aku tersungkur jap ngan  Maisarah..siap pesan kat baba.."kalo keluar gi surau kang ..baba kunci pintu ngan pagar sekali ekk..takot mama tak sedar..kang.."

 jaga jaga je dah kul 9 mlm...huhuhuh memang kalo kerat 16 tak sedor gamaknye...itupun Maisarah merenggek mintak susu terus aku bangun wat kan dia susu dan ke dapur goreng ikan masak nasi...rase mcm mimpi je..alamakkk malasnya nak wat gulai bagai...jerit kat baba.."kite makan nasi goreng je laa ekk malam nih..." lagipun dah lame aku tak goreng nasi cili padi kaw kaw...semenjak berdoyot nih...hehe

so malam nih skip lerr...esok sambung diet balek...

nasi goreng aku tak mcm nasi goreng....pasal nasi panas panas terus goreng..mane mauunye...errrkk jadik le..janji dia tergoreng dalam kuali gak...hehe dengan berulamkan daun bawang dan ikan goreng...lengkap le menu malam kami sekeluarga malam nih.....

No comments:

Post a Comment