Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

LilySlim Diet days tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Friday, 11 November 2011

kesinambungan al kisah

bila dah start menaip kat blog nih..eemmmm macam macam plak rase nak cerita..hehe blog nih umpama rakan sembang suara hati laa nih bagi aku..maklumler kat umah nih takde sapa kecuali Maisarah..nak sembang ngan dia bukannya dia reti mende pun...so luahkan je laa kat dalam nih ...so sambung citer balek..

tengah tengah aku menaip kat blog nih..Maisarah tengah tido so amek kesempatan laa nih..kang nanti kalo dia dah jaga alamat ler asik gaduh je ngan dia pasal ngaco aku tngh meluah perasaan..hehe dia pulak mintak mama dia layan maklum ler budak kecik yang masih perlukan kasih sayang dan perhatian...

cuti raya haji kat kampung hari tu..diet aku alhamdulilah tak le over makan...Jumaat tu kitorang bertolak ke kampung sampai dalam kul 8 malam mcm tu..so sabtu esoknya kitorang sefamili berpuasa sunat..so kurang le makan siang tu...juadah berbuka pulak kitorang wat "western" + "kmpung style" ha ha ha...amende tu........ yang benornya..aku bercadang nak wat ayam goreng rempah je..kunun kunun buka nanti aku nak ratah lauk je laa..tngh2 aku perap ayam...mak mertua aku kata..bakor je la ayam tu...takyah goreng since bara api kat luar untuk bakar lemang pun ada....ermmmmm ape lagi kalo dah bakor ayam....aper kata kita wat coselaw gakk adik ipar aku cadangkan pulak...hehehe...cantikkkkkk!..

No comments:

Post a Comment