Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

LilySlim Diet days tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Diet days tickers

Tuesday, 15 November 2011

koje tengah malam..

adohaiii mata ku dah mcm sportlight je malam nih...tu le bahana terlebih lebih tido siang...nasib le tugasan ku hanya kat umah jerkk...
 hehe ttiba plak perut nihhh seakan lapar mintak di isi laaa plak...so aperlagi...kalo lapar makan ...x yah nak stress stress ok...ahak ahak...so menu di tngh malam ku nugget daging goreng...

takpe..esok je kite bakor lemak lemak tu ok....aku gitu ler bila rase rase terlebih makan aper lagi..huk hak huk hak...berhempas pulas buang kalori hehe...

tak cukup dengan yang tu....yang nih pun wat jugak tu...hehe...

sekadar nak kluarkan peluh je..takde le wat sampai bermati matian...huhu yang penting...agen pembantu di atas nunnnn ada membantu...pasti ok no problem laaa....dan hari hari tatap je idola idola nihh...hehehe
pasti lagi bersemangaatt...

peeeeewwwwiiittttt...cayalaaa..

No comments:

Post a Comment